Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Rozhodující není zákon, ale to, co chce úředník.

Jeden úředník měl s něčím kdysi v minulosti problém, tak mi řekl, že bude papír navíc. Šlo pouze o prohlášení, za minutu jsem ho měl vytvořené a úředník byl spokojený. A já taky, ta minuta mě nezabila.

0 0
možnosti
MP

Nebudu prozrazovat, kde pracuji, ale mohu ubezpečit, že kromě zákonů o účetnictví taky existují interní předpisy a šťouravé kontrolorky. Takže se své účetní budu snažit vyhovět, aby třeba po 2 letech tu vybledlou účtenku mohla snadněji identifikovat. A ne ji znepříjemňovat život nebo dokonce "vyměňovat" :-(

0 0
možnosti
OK

O54t58a 25K75i85n69c

14. 1. 2019 22:26

Interní přepis nesmí být v rozporu se zákonem, tudíž nelze nod cizí firmy vyžadovat jejich razítko, které ze zákona nemusí vlastnit,

0 0
možnosti
MP

Dobry vecer, mam ciste technicky dotaz: Muj mobil mi ukazuje, ze mate 13 precteni za 6 hodin od zverejneni clanku. Tak se chci zeptat, jestli treba nevite o nejake poruse na blogu idnes? Ptam se z toho duvodu, ze pozoruji jiste vypadky: napriklad nektere clanky se mi vubec nezobrazuji. Dekuji. MP

0 0
možnosti
HS

Chyba v tomto případě bude asi na mé straně. Já jsem ten příspěvek uveřejnila asi před hodinou. Ale začala jsem ho psát v čase, který je uveden u článku. Pak jsem narychlo odešla od PC a vrátila se za několik hodin. Bohužel se článek zařadil v ten čas, kdy jsem se přihlásila, nikoliv v čase, kdy jsem ho uveřejnila. Jestli to tak bylo i u minulých článků nevím, protože ty jsem uveřejnila během asi 10 minut.

1 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2048x
Helena Sasová je ekonom se zaměřením na účetnictví a daně.

Je zakladatelkou a ředitelkou obecně prospěšné společnosti Celia - život bez lepku, která se věnuje problematice celiakie a bezlepkové diety. Je autorka edukačních brožur: Celiakie - proč někteří lidé drží bezlepkovou dietu a Celiakie, aneb jak se vypořádat s bezlepkovou dietou - manuál pro školní jídelny.

Je vyznavatelkou svobody slova, ať už jsou jakákoliv. Je zastáncem štíhlého státu, nízkých daní, svobody jednotlivce a respektu k soukromému majetku.

 

Seznam rubrik